Ett halvår går fort
Om ett halvår är det julafton. Och ett halvår går fort. Det var inte längesen julljusen glittrade i fönstren. Så lite får man väl börja planera redan nu. Detta är förra årets julklapp från Eva-Lena. En diamond painting med en liten julalvsflicka. Och visst ser det mysigt ut när hon dricker ur sin ångande varma mugg. Snart är vi där!

Kommentarer
Skicka en kommentar