Julvecka

Fullt upp denna vecka också. Först var det min syster Eva-Lenas födelsedag. Detta var den dag som den mest ovanliga för oss. Vi brukar fira julafton ihop, lilla mamma, min syster, lilla vovven och jag. Den dag då vi andra i familjen samlas brukar vara Eva-Lenas födelsedag, två dagar innan. Nu blev det bara vi och det gick fint det med. Enda problemet var att jag gjorde tårtorna alldeles för stora så det räckte i två dar  😁

 
Julpromenad!  Klart att lille Zingo hade på sig tomtetröjan jag stickat till honom ❤

Vi dukade det lilla bordet men det var så litet att julmaten fick dukas upp på diskbänken istället. Men det funkade fint, det med.
Hoppas att ni alla haft en fin jul, ni också! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jul i juli 2023

Calle och Tintin

Garntomte + kvast = Påskkärring