Jag kunde inte vänta...

Det blev kallt så snabbt att jag inte riktigt hann med att byta till varmare kläder. Jag höll på att frysa till en istapp innan jag kom hem igår. Så jag provsmakade Blossa alkoholfria glögg för 2018. Årets smak är svarta vinbär och stjärnanis. Den var god, även om jag tyckte liiite bättre om förra årets smak, lingon och enbär. Så nu måste jag köpa en ny flaska till jul.
Årets julklapp blev det återvunna plagget. Både kläder som görs av återvunnet material och köpta på second hand. Jag handlar gärna second hand och ger plagg och saker en andra chans, så inte mig emot.
Och så blev Kattis Ahlström årets julvärd i SVT. Hon är trevlig och en bra programledare, så det går säkert bra. Men ska jag vara ärlig så gläder jag mig allra mest åt att Jul med Ernst och Dessertmästarnas jul kommer tillbaka. Jag kommer inte att missa ett avsnitt! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jul i juli 2023

Calle och Tintin

Garntomte + kvast = Påskkärring